NYÚZ 13.

„A népvándorlás növeli a bűnözés veszélyét. Erről nem PC, politikailag nem korrekt beszélni, sőt a nyugati világ ezeket a tényeket nyíltan letagadja, de attól még tény: ahol Európában sok bevándorló van, ott jelentősen megnőtt a bűnözés, és romlott a közbiztonság, több a lopás, a rablás, a bántalmazás, a súlyos testi sértés, a nemi erőszak és az emberölés. Ha nem beszélünk róla, ezek tények maradnak” – mondta ma a Parlamentben Orbán Viktor.

Érdekes szóhasználat. Lopás, rablás, bántalmazás, súlyos testi sértés, nemi erőszak, emberölés. Bűncselekmények. Azok elkövetőit pedig nem kitessékelik az adott országból, hanem kitoloncolják.

Az idióta és teljes mértékben indokolatlan, tervezett kvótarendszernek köszönhetően ez estünkben hozzánk történő visszatoloncolás lenne. Erős szó a visszatoloncolás, de pontosan fedi a valóságot. Valamiért nemkívánatos személyek, akiket akár erővel is el kell távolítani. A migránssimogatók – akik azért erős csendben vannak péntek óta…–nem hallatják hangjukat a svéd, dán, finn, osztrák, szlovén intézkedések kapcsán. Pedig a migránsáradattal beözönlő bűnözőket (is) visszatoloncolnák hozzánk a NAGY PC KVÓTARENDSZER keretében.

Köszönöm, de én nem kérek belőlük. A gyerekeim holtteste felett ne változtassák piros-fehér-zöldre profilképüket ismeretlen franciák, görögök, németek, vagy norvégok. A kvóta a bombát hozná hazámba. Kívül tartanám.

8
http://atlagpolgar.blogstar.hu/./pages/atlagpolgar/contents/blog/22398/pics/lead_800x600.jpg
bűnözés,Magyarország,migráns,NYÚZ,Orbán Viktor,terror,visszatoloncolás
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

A bejegyzésre 8 db hozzászólás érkezett!
József válasza: Szerényi Gábor bejegyzésére 2015-11-19 12:25:19
Sajnos ehhez nem tudok hozzá szólni, mert nem értek angolul, de a korábbi hozzászólókkal maximálisan egyet értek, azzal a megjegyzéssel, hogy az egész ballib pártocskák fogadjanak be a saját portájukra annyit amennyit akarnak, és etessék őket néhány hónapig , és utána nyilatkozzanak, hogy milyen volt, és ezek után nyugodtan bocsánatot kérhetnek az általuk nem becsült igaz magyaroktól, mert ezek nem magyarok, mi egyáltalán nem kérünk belőlük , annál is inkább mivel bebizonyosodott már több száz éve, hogy sehol nem tudnak beilleszkedni egyik társadalomba sem, sőt mindennek tetejébe a saját kulturájúkat akarják rá erőltetni a befogadó országokra.
Válaszolok
Miki 2015-11-18 12:04:24
Úgy tűnik elfelejtettük, hogy hogyan korábban hogyan kezeltük ezeket a kérdéseket. Ha valaki segítségre szorul, akkor segíteni kell, de a segítségnyújtó joga, hogy megválassza a segítség nyújtás módját. Egy hajótöröttet kötelező kimenteni, térítés nélkül, de a hajóját, felszerelését csak térítés ellenében mentik. Azaz a bajba jutottnak csak a puszta életét kötelező térítésmenetesen menteni, ez viszont minden közelben tartózkodó számára kötelező, egészen addig a határig, amíg nem veszélyezteti a mentést végző hajón tartózkodókat. A mentést végző joga dönteni arról, hogy hogyan és hol nyújtja a segítséget, hová szállítja a kimentettet. Nincs olyan kötelezettség, hogy a kimentettet be is kell fogadni.
Azok, akik most be akarnak lépni az EU területére, lenne bőven idejük vízumot kérni Törökországban, abba az országba, ahová menni szándékoznak. Ha kapnak vízumot valamelyik EU tagállamtól, akkor nyugodtan legálisan beléphetnek az EU területére, felszállhatnak bármelyik repülőjáratra, vasútra, buszra, amelyik átmegy az európai határokon, nem kéne gyerekekkel, hidegben esőben végigvándorolni egy kontinenst és pontosan tudnánk, hogy ki is lép be hozzánk. Ha valamit kipróbálunk és kiderül, hogy nem működik, vissza kell térni ahhoz az állapothoz, amikor még jól működött minden. A számítógépek világában jól ismert funkció a korábbi állapot visszaállítása, ha egy új szoftver telepítése után nem működne a rendszer. Korábban ismertük és alkalmaztuk is a vízum fogalmát, ma már csak emlékszünk erre a fogalomra, gyakorlatilag nem alkalmazzuk, tisztelet a kivételeknek. Csak egyetlen esetben lenne indokolt a vízum nélküli belépési jog, ha a menekült egy közvetlenül szomszédos, polgárháborúban álló országból jön, ahol nem lehetséges a vízum beszerzése. Ha valaki a németektől vízumot kapna, akkor ugye szóba sem jöhet, hogy abba az országba toloncolják vissza az illetőt, ahol először belépett az EU-ba. Korábban tudták, hogy kell a menekült kérdést kezelni: A menekült táborokban állították fel a befogadó országok irodáit és ott kaptak vízumot, miután válaszoltak minden kérdésre és igazolták magukat. Az angolok tudják ezt ma is és így is járnak el. Csak németek használják ki a bevándorlási útvonalra eső országokat és a bevándorlókat is. Ha németeknek munkaerő kell, adjon a bevándorlóknak vízumot! Az egész problémát az EU idióta liberális szabályozása okozta és okozza. A történelem során mindig bebizonyosodott, hogy vészhelyzetben egy liberális vezetés katasztrófába vezette az adott országot. Most az EU tart a katasztrófa felé. Kérdés, hogy a tagállamoknak kötelező-e alkalmazni egy EU előírást, amelyről kiderült, hogy nem működik? Javasoljuk, hogy a bevándorlással érintett országok erre hivatkozva térjenek vissza a korábbi rendszerhez, ami működött, a vízumkötelezettség rendszeréhez, mert ehhez az EU előírás működésképtelensége miatt, ehhez minden joguk megvan.
Válaszolok
Hangoló 2015-11-18 08:43:52
A török hódoltság alatt született gyerek dalocska, melyet a mai napig énekelnek az óvodákban. Mélyen beépült a magyarság lelkébe a törökökkel vívott számtalan harc. Valószínűsíthető, hogy a tőlünk nyugatabbra fekvő országokban, melyeket hősiesen védtünk, nem tanítanak hasonló énekeket.

Katalinka, szállj el!
Jönnek a törökök,
Sós kútba tesznek,
Onnan is kivesznek,
Kerék alá tesznek,
Onnan is kivesznek,
Kemencébe tesznek,
Onnan is kivesznek.
Mikor jönnek a törökök,
Mindjárt agyonlõnek!
Válaszolok
Károly 2015-11-18 07:52:28
Kedves Ákos, azt írod "politikailag nem korrekt" ez a téma, ehhez lenne pár megjegyzésem. (azon kívül hogy megkérdőjelezem hogy ne lenne korrekt)

Először is, mikor nem korrekt ? Most ? S holnap sem korrekt ? Az idők változnak úgymond. Azt a borzalmat amit ezek a barbárok, istentelenek, hazug módon éppen Istenre hivatkozva tesznek, átírja a teljes vélemény- és szóhasználat rendszert.

De várhatóan nem csak azt, hanem még leírja azokat is, akik képtelenek megérteni azt, amit az egyszerű emberek is megértenek, hogy védekezni kell, önvédekezni kell. E cikked is éppen erről szól, úgy látom.

A liberalizmus..... van olyan, és elvileg egy elfogadható, építő gondolkodás. De ahogy bármilyen más eszmének (lásd a szocializmusnak a nemzetiszocializmus és kommunizmus, a kereszténységnek az inkvizíció, stb.) vannak téveszméi, végzetes torzulásai, úgy a liberalizmusnak is vannak. A tévesen értelmezett liberalizmus a jelek szerint olyan életveszélyes ballépéseket produkált, mint a migránsok nyakló nélküli beözönlése, finoman szólva hiányos ellenőrzés mellett.

Tehát várhatóan átalakul majd a szóhasználat, s a vélemények esetében is az önvédekezés kerül előtérbe. Aki, akik meg nem képesek ezt megérteni, azok attól tartok el fognak tűnni, a politika színpadáról is várhatóan.

De az önvédekezésnél arra mindenképpen tekintettel kellene lenni az embereknek, hogy "csöbörből vödörbe" ne kerüljünk, és a hagyományos polgári gondolkodást és értékeket ne váltsák fel szélsőséges eszmék és erők, mert az megoldás helyett inkább a gondok és bajok mélyülését jelentené.
Válaszolok
Lajos válasza: Miklós bejegyzésére 2015-11-18 02:43:08
Igen, ez így van ahogy Miklós írja! És fáj nekünk amikor gyalázzák Őt! Legutóbb "rohadt almához" hasonlították, ami megrohasztja a többi egészséges almát a kosárban, vagyis Ő olyan ember, aki szétzilálja, (azaz megrohasztja) az EU-t, mivel egyre többen elismerik és követik.
Válaszolok
Mária 2015-11-17 17:51:27
Teljes mértékben igaza van Miniszterelnökünknek! A magyarok már átéltek néhány keletről jövő népáradatot, amit tőlünk nyugatabbra élők soha nem tapasztaltak meg. Mi állítottuk meg a tatárokat, majd a törököket, hőseinknek a déli harangszó is emléket állít. A török uralmat az ország keleti része 150 évig viselte...ezt nem lehet csak úgy elfelejteni...Buda várát is csellel vették be annak idején, akkor is beszivárogtak a városba a katonák álöltözetben...Zala megyében 27 faluból három maradt meg, a többiben kiirtották a lakosokat, vagy elvitték janicsárnak...lerombolták a várainkat, amit lehetett, tönkretettek...ezek történelmi tények, amit ez a nép nem tud génjeiből kitörölni...de talpra tudott állni és az emberek többsége nem szeretné ezt megint átélni.
Válaszolok
Miklós 2015-11-17 09:12:43
csodálatosan okos értelmes és hazafi miniszterelnökünk van .ezért állunk vállvetve mellette! köszönjük .
Válaszolok
Szerényi Gábor
Szerényi Gábor 2015-11-16 20:12:33
Every country has right to defend itself. Also my homeland Hungary.
Válaszolok

Ezeket a cikkeket olvastad már?